Grafická analýza e-shopu je důležitá pro první dojem zákazníka.
Průvodce pro úspěšný e-shop
Prolinkování e-shopu (vytváření vzájemných odkazů na svém vlastní webu) mezi jednotlivými stránkami vašeho online obchodu, je klíčovým prvkem pro zlepšení uživatelské zkušenosti a SEO.
Vnitřní prolinkování e-shopu je technika, která spočívá ve vytváření odkazů mezi jednotlivými stránkami v rámci jednoho webu.
Proč je důležité SEO kategorií na e-shopu?
Analýza e-shopu je klíčovým nástrojem pro každého, kdo provozuje e-shop.
Legislativa týkající se elektronického obchodování a ochrany osobních údajů v České republice vyžaduje, aby provozovatelé e-shopů dodržovali určité povinnosti vůči svým zákazníkům.
Začít s e-shopem může být vzrušující, ale zároveň náročný proces.
Těch činností kolem podnikání je tolik. Z vlastní zkušenosti vím, že to vše nejde obsáhnout v jedné osobě. Právě teď je proto čas tyto činnosti delegovat, aby vy jste měli prostor na to důležité, co je pro vás tím motorem a důvodem k podnikání.
Asi už jste mnozí zaznamenali, že by se do konce roku měla schválit nová směrnice upravující podmínky akcí a slev.
Ten pocit, když vám klient svěří kus svého srdce.